bedava minecraft server açmak

Written By engin on 1 Mart 2013 Cuma | 05:13

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIAvwbC4wmqCngip3SK3VlX-y0T8Cl-abtRU05ecPD_lLUZraJeYIpruO8iV0Alcdg1VLRhOfV7skhcq5xXgd8GBepPN7fsmBlKUrOUiAuPshdwv0v0UiuIv_aPgcAHlOYOsvHHIL-tzw/s320/minecraft.png 

Evet arkadaşlar yanlış duymadınız çok yakında bedava minecraft server dagıtımına başlıyacagız şu anda ana makinanın güvenligini ayarlıyoruz.
Başkalarından server alacak paranız yokmu ? 
Veya başkaları ödeme türünü kabul etmiyormu ?
Para vermeden sizi server sahibi edecegiz.Sadece istedigimiz duyuru plugininde hosting sitemizin reklamını yapmanız.

Kurallar : 
Reklamı kaldıran degiştiren birdaha hizmet alamaz.
Bu hizmetten sadece 1 adet alınabilir.
Server limiti 25 dir uygun gölülürse 80 yapılabilir.
Verecegimiz serveri zorlayacak pluginler yasaktır tespit edilen serverler kapatılır.

Ana makinamızın özellikleri : 
4 x Intel Quad Xeon 5530 
72GB ddr3 ram
25tb trafik
4tb hdd



Share this article :

6 yorum:

  1. Bana Server Kurabilirsen Skypeden ulaş Skype: koray.doruk.gul O Serveri Birlikte Ünlü Yapabiliriz!

    YanıtlaSil
  2. Bana Server Kurabilirmisin
    Not:Vps mi 7/24 mü

    YanıtlaSil
  3. skype =promise2970 lütfen kurarmısın

    YanıtlaSil
  4. skype taner.paker1 reklaminin ahlasini yaparim şuana kadar darkness craft tr ve minecraft turkey serverinde çalıştım (not:darness craft tryi kendim kurdum) 2 side bukkitti

    YanıtlaSil
  5. Bana Server Kurarmısın Skype- forever.black23

    YanıtlaSil
  6. Bana server kurabilir misiniz skype Muhammet Rıza Hoşbaş

    YanıtlaSil