Bilgisayarınız Neden Çöker

Written By engin on 16 Şubat 2013 Cumartesi | 14:48

Aslında bilgisayarınızdaki işletim sisteminin çökmesinin birçok nedeni vardır.
1.) Virüsler 
Virüsler bilgisayarınızdaki işletim sisteminin sistem dosyasını siler ve böylece bilgisayarınızın işletim sistemi çöker.
 Bilgisayarınızı bir virüs çökerttiyse endişelenmeyin.Virüsün tek yaptıgı bilgisayarınızın sistem dosyasını silmesi ve bu virüsler bulaşıcı degildir.Sizin yapmanız gereken işletim sistemi cd niz ile işletim sisteminizi onarmaktır.

2.)Erektirik kesintileri 
Türkiyede bilgisayarlar en çok erektirik kesilmesinden çöküyor.Bunun nedeni işletim sisteminizin çalışan sistem dosyası ani erektirik kesilmesinden dolayı bozulur.Endişelenmeyin bunuda işletim sisteminizin cd sini takarak onarabilirsiniz.

3.)Donanım uyumsuzlugu
Donanım uyumsuzlugundan oluşan sorunlar işletim sisteminizin sistem dosyalarınız bozabilir ve işletim sisteminiz çökebilir.

4.)Veri diskinde oluşan sektör
Sektör : veri diskinizde oluşan bozukluklardır.Siz işlem yaparken o bozuk alana gelirseniz bilgisayarınız kendini resetleyecektir.Buda işletim sisteminizin sistem dosyalarını bozacaktır.Bunuda onaralak halledebilirsiniz ama sektör alanı boşta bırakılmaz ise işletim sisteminiz herzaman çökecektir.
Share this article :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder