Home » » Windows 7 Usb den kurma

Windows 7 Usb den kurma

Written By engin on 17 Şubat 2013 Pazar | 19:53

Bilgisayarınızın cd okuyucusumu bozuldu ? yoksa netbook mu kullanıyorsunuz.Usb bellege windows 7 nin kurulum dosyalarını atarak usb bellekten bilgisayarınıza windows 7 kurulumu yapabilirsiniz.

Microsoft sizleri düşünerek usb bellege windows kurulum dosyalarını hazırlamak için program yazmış.Tek yapmanız gereken işletim sisteminizin .iso dosyasını (cd image) bularak bu programla flash belleginize yazdırmanızdır.

NOT : Bu işlemi yaparken flash bellekteki bütün verileriniz silinecektir.

Sonra tek yapmanız gereken flash belleginizi boot dan başlatmanızdır.Bu yöntemler windows 8 ve diger windows sürümleri içinde geçerlidir.
Sizler için video hazırladık.

Bu konuyla ilgili etiketler :

usb den format atma windows 7
usb den format atma programı
windows 7 usb den format atma
usb den format
windows 7 usb format atma resimli anlatım
win 7 usb den format atma
win7 flashtan format atma
usb den format atma resimli
netbook format atmak
netbook windows 8 yüklemek
netbook windows xp yüklemek
netbook windows7 yüklemek
usb format resimli anlatım
windows 7 format
windows 7 usb den format atmak
windows 7 usb den format atmak resimli anlatım
windows 7 usb format
windows 7 usb format resimli anlatım
windows 8 format
windows 8 usb den format atmak
windows 8 usb den format atmak resimli anlatım
windows 8 usb format
windows 8 usb format resimli anlatım
windows xp format
windows xp usb den format atmak
windows xp usb den format atmak resimli anlatım
windows xp usb format
windows xp usb format resimli anlatım





 

Share this article :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder