Home » , , , » Seo çalışması

Seo çalışması

Written By engin on 9 Mart 2013 Cumartesi | 15:34

Öncelikle kendi yöntemimle yaptıgım seo ile nasıl başarılı oldugumu anlatacagım.Seoya nekadar önem velirseniz google tarafından okadar sevilmezsiniz.Daha önceleri bende seoya çok önem veriyordum anahtar kelimelerde üste çıkmak için can atıyordum sitemdeki bütün dışarı giden linkleri bir türlü engelliyordum ama ne yazıkki gerçekten çok yanılmışım şimdi yeni taktigimi sizlere verecegim.

1.Link çıkışları : 
Link çıkışı oldumu siteniz sonuncu sıraya atılmaz.Benim sitemi google çok seviyor her gün katlanarak ziyaretçiler geliyor.Size tavsiyem link çıkışını dikkate almamanızdır.Önemli olan ziyaretçinin aradıgına ulaşması ziyaretçi aradıgına ulaştıgı zaman sitenize herzaman gelecektir.

2.Ziyaretçiyi sitenizde uzun süre tutun : 
Ziyaretçilerin ilgisini çekecek konular açın ki ziyaretçiniz sitenizde uzun süre dursun.

3.En çok yapılan hata ( anahtar kelimeler) : Gece gündüz 1 anahtar kelime için çalışıyorsunuz ve ne yazıkki bu yapılan hatalardan en büyügü.Ben 1 anahtar kelimeyi 1 düzgün konuya degişmem.Neden 100 kapı açmak varken 1 kapıya yöneliyorsunuz anlamıyorum.Hit getiren konular açarsanız eger anahtar kelimelere ihtiyacınız olmadıgını anlıyacaksınız.Unutmayın anahtar kelimeler herzaman degişir.

4.İndex hızı : Eskiden bende index hızını çok önemsiyordum artık önemsemiyorum.İndex hızı önemli degil önemli olan indexin alacagı sıralamalar.

5.Alexa : Alexa neymiş arkadaşlar benim tanıdıgım seoculardan hiçbiri alexayı önemsemiyor.


Yani anlatmak istedigim ziyaretçinin keyifini düşünün.Onlara en iyilerini verin ki onlar sitenizi sürekli takip etsin yorumlar atsınlar.Anahtar kelime sadece bugün olan yarin yok olan bir olay.Bakın benim siteme 1 tane anahtar kelimem var oda nbyer gerisini hep konulardan kazanıyorum.Gerçek seo budur.Gerçek seo ziyaretçinin sitede daha fazla zaman geçirmesini saglamaktir.

Share this article :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder